.

srijeda, 11. siječnja 2017.

NEVJEROJATNO! DOKAZAN LIJEK ZA ASTMU, DIJABETES, BOLESTI BUBREGA I KOLESTEROL U SAMO JEDNOJ BILJCI

o-1


Ova biljka se obično uzgaja u umjerenim i tropskim područjima.



Ovo voće se može konzumirati tijekom cijele godine, a raste kao mahuna. Može se jesti u mnogim oblicima kao što su kuhana, pirjana, pržena ili konzervirana. Bamija se također zove piškota.

Ona sadrži 7,6 grama ugljikohidrata, 80 mikrograma folne kiseline, 2 grama proteina, 3 grama prehrambenih vlakana, 21 mg vitamina C i 60 miligrama magnezija i jako malo kalorija.

Blagotvorni učinci

– Smanjuje apsorpciju glukoze iz hrane
– Sprječava bubrežni kamenaca

– Kontrolira dijabetes
– Smanjuje kolesterol
– Poboljšava čvrstoću imuniteta
– Olakšava astme

Recept:

Stavite ga u čašu i prelijte mlakom vodom i pustiti ga preko noći. Konzumirati ga pola sata prije doručka.

Ovaj recept će kontrolirati razinu šećera u krvi i poboljšati vam cjelokupno zdravlje
.

1 komentar:

  1. SARAH MORGAN
    Blogger Unknown rekao je ...
    ŠTO JE VIŠE ČOVJEK KOJI SE DOGAĐI U MOGU ŽIVOTA? Moje ime je Sarah, bio sam bolestan od karcinoma već dvije godine. moja mama i moja sestra me odveli u sve vrste bolnica i na različitim mjestima još uvijek nijedan dobar rezultat. moja sestra je odlučila proći kroz internet i tražiti lijek za liječenje raka pronađe gospođicu koja se zove HUGHES LAURIE svjedočanstva, u svijetu o dobru Dr. Achigbeu biljnim lijekovima.
    Čovjek koji poznaje biljni korijen kako bi izliječio sve vrste bolesti u svim područjima biljnog čovjeka e-pošte je drrealakhigbe@gmail.com Zato smo odlučili kontaktirati biljnog muškarca kako bi moj raka izliječio. Moja je sestra kontaktirala i rekla mu
    moj problem je odgovorio mojoj sestri da ne bih trebao brinuti da će moj rak biti
    izliječio je i rekao da postoji biljna medicina koja će se pripremiti za tri tjedna kako bih dao ozdravljenje, da ćemo platiti samo usluge dostave. Uslužna služba može me transportirati rekao mi je iznos koji ću platiti, tako da moja majka plaća naknadu za usluge isporuke. četiri dana kasnije primio sam biljnu medicinu iz kurirskih usluga pa sam je koristio kao biljni čovjek koji me je uputio da prije tri tjedna završim potpuno sam ozdravio i bio mi je to san kao moja majka i moja sestra bili smo jako sretni o čudu dr. Akhigbea. moja mama htjela mu platiti novac, biljni muškarac nije prihvatio ponudu od moje mame, ali samo je rekao da bih trebao reći svijetu o djelu njegove biljne medicine, tako da sada ovdje govorim svijetom. Sada naziva njegovu nadimku ime kao kuma herbalizma, liječi i bolesti poput: HIV / AIDS, herpes, raka, ALS, EPILEPSI, HEPATITIS A i B, DIABETES. Ako vi ili vaš rođak imaju bilo kakve bolesti i ne možete dobiti lijek iz bolnice, molimo vas da pošaljete e-mail; drrealakhigbe@gmail.com ili što ga na +2348142454860 posjeduje lijek i liječit će te.

    OdgovoriIzbriši