.

četvrtak, 29. prosinca 2016.

ISPOVEST SREDNJOŠKOLKE KOJA JE IMALA SEKS SA PROFESOROM!

Ispovest SREDNJOŠKOLKE koja je imala SEKS sa profesorom!


Jednog dana profesor je poveo mene i još par kolega u njegovu kancelariju. Konsultacije oko nastave pretvorile su se u razuzdanu zabavu, pili smo, pušili travu, još pili… Odjednom smo ostali sami, samo on i ja na kauču. Opijeni svime što smo konzumirali prepustili smo se strastima. Bio je to tek početak jer su naša druženja bivala sve češća, ponekad i opasna. Umeli smo da igramo bocu istine u kancelariji direktora, a dolazio je i na moje kućne žurke nakon kojih bi ostao da prespava.

Sprijateljila sam se sa njegovim malim sinovima, a upoznala sam mu i majku. Jedne noći smo se previše zaneli i ulovio nas je policajac u automobilu. Kaznio ga je za vožnju u pijanom stanju, a vest je završila i u novinama.

Ja našu vezu nisam skrivala od porodice i prijatelja. Upoznao je mog oca i moju majku. Tati je bio simpatičan, ali je mama bila protiv, govorila je da izgleda kao neki opasan tip. Prijatelji su imali različita mišljenja – nekima je naša ljubav bila slatka i očaravajuća, dok su se drugi ‘zgražavali’. Meni je bilo lepo, znala sam koliko je hrabrosti trebalo da nas dvoje izađemo u javnost.

Nema komentara:

Objavi komentar